Klacht indienen bij de gemeente

 

Wat u moet weten over klagen bij de gemeente.

  • ALLEEN klachten die via het klachtenformulier op de gemeente website worden ingediend, tellen als klacht. Als u belt of mailt omdat er iets niet goed is gegaan met bijvoorbeeld de uitbetaling van uw uitkering, uw re-integratie traject, of het contact met uw klantmanager, telt dit voor de gemeente niet als klacht en de gemeente zal haar manier van werken ook niet aanpassen. Dit soort klachten wordt namelijk niet bijgehouden, dus zijn er ook geen cijfers van bekend.
  • Het klachtenformulier op de website van de gemeente is een algemeen klachtenformulier. Hiermee kunnen klachten over elk onderwerp, elke afdeling, en elke medewerker worden verstuurd.
  • Het klachtenformulier voor Veenendaal vindt u hier: https://www.veenendaal.nl/klacht-indienen-tegen-ambtenaar-bestuurder/ 
  • Voor Rhenen: https://www.rhenen.nl/mozard/!suite09.scherm1089?mWfrs=295119&mNch=5078430
  • Ook als u klachten heeft over ons, de Cliëntenraad, kunt u dit klachtenformulier gebruiken.